GroupM z tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 od Media Marketing Polska

GroupM Polska, do której należą agencje mediowe EssenceMediacom, Wavemaker i Mindshare, została uhonorowana tytułem Grupy Mediowej Roku 2024 przez Media Marketing Polska (MMP). To wyróżnienie jest potwierdzeniem skuteczności strategii biznesowej firmy, a także zaangażowania i profesjonalizmu jej zespołów. 

Rok 2023 był dla GroupM czasem intensywnego rozwoju. Grupa zanotowała 26-procentowy wzrost obrotów i znacząco powiększyła zespół – zatrudniono ponad 300 specjalistów z obszaru mediów, reklamy, technologii i danych. Obecnie w strukturach GroupM w Polsce pracuje ponad 1200 osób. 

Ubiegłoroczne sukcesy na rynku polskim przełożyły się na wzmocnienie pozycji GroupM w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W czerwcu zeszłego roku Izabela Albrychiewicz, dotychczasowa CEO GroupM w Polsce, objęła stanowisko CEO GroupM w CEE. Dziesięć rynków Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Chorwacja, Serbia, Ukraina, Słowenia, Bośnia i Hercegowina) podlega dziś Polsce, która usprawnia współpracę między krajami, dynamizuje wymianę wiedzy i innowacji, a także wspiera marketerów poszerzających biznes o CEE. 

Siłę GroupM w Polsce potwierdzają również wyniki rankingu COMvergence za rok 2023 – grupa została zwycięzcą najnowszej edycji tego rankingu, osiągając na polskim rynku najlepszy wynik spośród wszystkich grup mediowych, z billingami na poziomie 752 mln dolarów (+33,7% w porównaniu z 2022 rokiem), dającymi jej udział w rynku wynoszący 26,4%.  

Na sukces jakim jest tytuł Grupy Mediowej Roku magazynu Media&Marketing Polska złożyły się wyniki wszystkich agencji i marek GroupM – z Wavemaker, EssenceMediacom i Mindshare na czele. Zdecydowały o nim zarówno wyniki biznesowe, jak i wyniki badań satysfakcji klientów, których MMP co roku pyta o współpracę z agencjami. To także efekt rozmów redakcji z rynkiem i postrzegania Grupy przez biura reklamy, konkurencję, audytorów itd. 

– Z dumą przyjęliśmy tytuł Grupy Mediowej Roku 2024 przyznany przez Media Marketing Polska. To wyróżnienie to potwierdzenie skuteczności pracy zespołowej i zaangażowania naszych ekspertów. To dla nas ważny sygnał, że obrana przez GroupM Polska strategia przynosi efekty i motywuje do dalszego rozwoju. Dziękujemy naszym klientom, partnerom i Media Marketing Polska za zaufaniekomentuje Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM w CEE.  

Skontaktuj się z nami 

Szukasz grupy mediowej, która kompleksowo zadba o potrzeby twojej firmy? GroupM wraz ze swoimi agencjami (EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker) zapewnia klientom dostęp do zaawansowanych technologii zakupowych i specjalistycznych usług marketingowych.  

Skontaktuj się z naszym działem New Business: [email protected]